pilotppg.pl

Naszą pasją są przestworza...

Meteory Grecja
Lefkada
×

Uwaga

Please enter your DISQUS subdomain in order to use the 'DISQUS Comments for Joomla!' plugin. If you don't have a DISQUS account, register for one here

Grecja PPG 2017

Piąty dzień w Grecji

Środa, piąty dzień zwiedzania Sitonii. Ze squadu z poprzednich wypraw były tylko dwie osoby, reszta była w tym miejscu pierwszy raz i chcąc nie chcąc chcieliśmy im pokazać jak najwięcej z tej przepięknej krainy. Tego dnia byliśmy bojowo nastawieni na zwiedzanie jakiego do tej pory jeszcze nie próbowaliśmy. Dzień wcześniej zamówione motorówki u chłopaków w bluewaterboats czekały na nas już na plaży. Przed 9-tą Darek zawiózł nas pod wypożyczalnię i wrócił do pensjonatu. Zostaliśmy z Pawłem szybko przeszkoleni co gdzie i z czym i ognia na plażę po resztę załogi. Czas mieliśmy od 9 do 17-tej, więc było co robić. Na mapie mieliśmy zaznaczone kółkami miejsca gdzie warto popłynąć i powoli zaczęliśmy podążać tym szlakiem. mapa

Płytkie zatoki z lagunami, lazur czyste plaże, żółty ciepły piasek, rzeźbione setkami lat piaskowce, przez wiejące wiatry nadały zdumiewające kształty tym miękkim skałom na pięknych malowniczych wysepkach, pustosząc nasze mózgi z nadmiaru wrażeń. Widoki jakie widzi się na prospektach biur podróży mieliśmy na wyciągnięcie ręki i upajaliśmy się tym wszystkim jakby to miało nigdy się nie skończyć. Większość wysepek miała po kilka domostw, które były zamknięte i czekały na swoich lokatorów w nadchodzącym sezonie. Trzydziesto konna motorówka co by nie mówić ma wystarczającą moc na taką wycieczkę, można i szybciej tylko po co?. Koło południa zawitaliśmy do Ormos Panagias gdzie na plaży była knajpa Hotelu Avra i tam zamówiliśmy sobie pyszny obiadek. Do 17-tej zdążyliśmy zwiedzić wszystko co się da i zakończyliśmy rejs spaleni słońcem i naładowani wrażeniami jak akumulatory po zimie. Wieczorem jak zwykle integrowaliśmy się a żaby dalej robiły swoje..... dzien V (1)